Știri
 

Biutiful (2010)

 

Biutiful (2010) trailer
 
Detalii
 

Premieră în România:
25.03.2011
Gen:
Site oficial:
Biutiful (2010)
Distribuit în România de:
cinemaMetruce este cinemametrucinemaMetrul este un instrument care arată cât de apreciat este un film de către critici/bloggeri. Pentru mai multe detalii despre cum funcționează și se calculează, vizitează pagina Ce este cinemaMetrul?
cinemaMetru
prost
acceptabil
excelent
 
Bazat pe părerile celor 19 critici/bloggeri de mai jos.
57%
57


Parerea ta
1 vot

 
Actori

Sinopsis Biutiful (2010)

Filmul spune povestea lui Uxbal (Javier Bardem), un tată singur, care află că are cancer în fază terminală, un om plin de conflicte, care încearcă să împace rolul de tată cu dragostea, spiritualitatea, sentimentul de vină şi mortalitatea, în mijlocul lumii interlope periculoase din Barcelona.
Uxbal îşi duce viaţa de zi cu zi în afara limitelor, iar sacrificiile sale pentru copii nu cunosc margini. La fel ca şi viaţa însăşi, Biutiful este o poveste circulară, care se sfârşeşte unde începe.



0

 
Recenzii Biutiful (2010)
 
 
Mihai Kolcsár – Raluk
El (Inarritu) are dreptate ca in viata reala nimeni nu se gaseste brusc in mijlocul unei conspiratii guvernamentale, urmarit de spioni, iar dupa doua ore pline de explozii si personaje secundare fara fond conflictul e rezolvat iar viata e de acum ok. Dar cineva ar trebui sa ii reaminteasca ca nu chiar toata lumea se afla in mijlocul unei crize, ca daca alegi un om la intamplare e posibil ca acesta sa fie in mijlocul unei tragedii, dar e putin probabil ca toate cunostiintele sale sa treaca si ele printr-o dificultate schimbatoare de viata. Exista si fericire neprihanita in lume.
Gloria Sauciuc – Cinemagia
Biutiful îl face pe spectator să stea faţă în faţă cu moartea, aşa cum te făcea 21 de grame, într-un ritm mai lin – însă, asemenea curgerii inexorabile spre nefiinţă, dar şi mai implicant. Imaginea e construită după o poetică a sordidului, nuanţele filmului sunt naturaliste, decupajul mai puţin nervos decât în filmele precedente, cu totul un film mai aşezat, mai ordonat.
Andreea Dobre – FilmMenu
Nu doar frumuseţe scrisă greşit, ci şi mecanisme de apărare folosite greşit: oamenii mari au mai multe dileme decât răspunsuri. Cineastul nu îşi judecă personajele şi nu face morală, în lumea lui fiecare-se-descurcă-cum-poate nu mai există bine sau rău: există doar durerea şi bucuria de a fi om şi de a da asta mai departe.
Betsy Sharkey – L.A. Times
Iñárritu are atât de multe lucruri pe care vrea să le spună – prea multe, de fapt, principalul punct slab al filmului – încât a creat un adevărat tsunami emoțional atât pentru actori, cât și pentru public.
Mark Jenkins – NPR
Chiar dacă se bazează pe o echipă experimentată și de valoare, aceasta nu poate susține filmul, al cărui scenariu (scris de Inarritu împreună cu Armando Bo și Nicolas Giacobone) devine din ce în ce mai mult agasant.
Roger Ebert – Chicago Sun Times
Gonzalez Inarritu îi urmărește ultimele zile ale lui Uxbal foarte de aproape, strecurându-și camera în viața de zi cu zi a lui Uxbal, introducând numeroase personaje bine conturate. El le acordă acestora demnitatea de a avea păreri și motive.
Jonathan Romney – The Independent
Nici măcar Javier Bardem nu poate salva acest film.
A.O. Scott – N.Y. Times
Bardem, cel mai bine cunoscut publicului american ca întruchiparea răului din No Country for Old Men, combină înfățișarea voinică și carismatică cu o sensibilitate delicată, oferindu-i lui Biutiful o credibilitate emoțională pe care n-o merită în întregime.
Chris Cabin – FilmCritic
Bine intenționat, așa cum mai toate eșecurile tind să fie.
Neil Dowden – musicOMH
Nominalizat la categoria Cel mai bun film străin atât la Oscar, cât și la BAFTA, cel de-al patrulea lungmetraj al regizorului mexican Alejandro González Iñárritu este prea puțin probabil să-i aducă noi fani, ba acesta ar putea pierde și din cei vechi.
Eric Kohn – IndieWire
Există o diferență între a înțelege instrumentele unei melodrame și a le aduna laolaltă cu succes. De-a lungul caierei sale, Alejandro Gonzalez Inarritu a demonstrat în mod repetat ignoranța sa pentru această diferență. (…)Din păcate, Biutiful continuă această tendință.
Anthony Quinn – The Independent
Lui Inarritu trebuie să i se reamintească faptul că nu contează cât de serioase sunt subiectele sale, el tot are obligația de a întreține publicul. Ori acest film se simte ca și cum te-ar fi lovit cineva în cap cu o piatră.
Andrew Male – Empire
O tragedie clasică modernă.
Peter Travers – Rolling Stone
Filmat cu camera din mână din perspectiva unui poet, de către Rodrigo Prieto, filmul este necruțător, dar fascinant ca lumea pe care un actor remarcabil ne lasă să o descoperim prin ochii lui Uxbal.
Kirk Honeycutt – Hollywood Reporter
Un poem superb, cu un ton melancolic, despre dragoste, despre a fi tată și despre vinovăție.
Peter Bradshaw – The Guardian
Fluenţa şi încrederea limbajului cinematografic al lui Iñárritu sunt spectaculoase. Poate că nu converge, poate că nu convinge, dar este impresionant: nu realism magic, ci propriul brand de naturalism magic al regizorului.
Mark Demetrius – FilmInk
Deși este întunecat și deprimant, Biutiful este o călătorie emoțională care merită efortul.
Sean Gandert – Paste Magazine
Cea mai mare dezamăgire este faptul că Biutiful chiar avea potențial să fie un film bun și interesant.
Alice Tynan – The Vine
Biutiful ne arată că moartea poate fi plină de grație și, da, chiar frumoasă.


Niciun comentariu



Postează primul comentariu!


Răspunde


(obligatoriu)