Captivant, induiosator, amuzant, nuantat in teme, decoratiuni si in evenimente, „Cinderella” se recomanda ca cea mai buna realizare Disney a ultimilor ani.
Poate că totul pare previzibil, dar Kenneth Branagh parcă a dispus de o baghetă magică, iar ceea ce a aruncat pe ecran este colorat, antrenant, emoţionat şi perfect potrivit pentru o vizită la cinema împreună cu toţi membrii familiei.
“Cinderella” este induiosator, surprinzator de suav si copilaros, iti incalzeste inima si te transpune in trairea romantica, pura si nealterata de cinism.
Cheia succesului pentru “Cinderella” sta in buna utilizare a talentului actoricesc si aici dam din nou de Branagh, un fin cunoscator al actorilor si al ”exploatarii” for what is worth in orice scena.
Ascensiunea Dlui. Branagh în regia filmelor de studio cu buget mare rămâne un mister, iar “Cinderella” are foarte puține atuuri dincolo de fețele sale și de costumele care îți captează interesul sau imaginația.
La fel de pur la suflet precum eroina sa, “Cinderella” plutește pe ecran ca o țesătură de borangic, plină de eleganță și grație.
Regizorul menține armonia dintre a onora basmul clasic Disney și a aduce mici modificări pentru audiența modernă.
Branagh și compania realizează, probabil, această versiune nu doar pentru noi, adulții, ci pentru o nouă generație de copii care nu au avut ocazia să vadă “Cinderella” pe marele ecran. Pentru ei, va fi o cu totul nouă aventură.
Cate Blanchett este perfect de minunată. Nimic nu o pune în umbră, poate cu excepția costumelor lui Sandy Powell și a platourilor lui Dante Ferreti, care sunt la fel de minunate.
O fantezie convențională, dar care are spirit, este amuzantă în mod natural și interpretată perfect de actorii săi.
Este greu să nu te capteze magia cinematografică de modă veche a lui Branagh.
Oricine este nostalgic pentru visurile din copilărie de transformare poate găsi ceva de care să se încânte într-un film care investește în sentimente din teme universale precum pierderea și reziliența, experiența și maturitatea.
Deși ar fi fost plăcut noul model al Cenușăresei să urmeze ideea feminismului din Frozen, modul demodat al filmului, păstrând romantismul de odinioară, este chiar propriul său șarm.