Știri
 

Hanna (2011)

 

Hanna (2011) trailer
 
Detalii
 

Premieră în România:
17.06.2011
Site oficial:
Hanna (2011)
Distribuit în România de:
cinemaMetruce este cinemametrucinemaMetrul este un instrument care arată cât de apreciat este un film de către critici/bloggeri. Pentru mai multe detalii despre cum funcționează și se calculează, vizitează pagina Ce este cinemaMetrul?
cinemaMetru
prost
acceptabil
excelent
 
Bazat pe părerile celor 23 critici/bloggeri de mai jos.
61%
61


Parerea ta
2 voturi

 
Actori

Sinopsis Hanna (2011)

Hanna este o adolescentă antrenată de tatăl său, un fost ofiţer CIA, să devină o adevărată maşină de ucis. Crescută în pustietăţile Finlandei, Hanna n-are habar de preocupările unei fete de 14 ani, ci este mai pricepută la mânuirea cuţitului, a explozibililor şi-a oricărei unelte letale. Trimisă de tatăl său într-o misiune, fata străbate întreaga Europă pentru a-şi atinge ţinta, înfruntând şi o mulţime de asasini trimişi pe urmele ei de o nemiloasă agentă secretă (Cate Blanchett). O revelaţie din trecut o va face pe tânăra Hanna să-şi pună sub semnul întrebării întreaga existenţă.



0

 
Recenzii Hanna (2011)
 
 
Gloria Sauciuc – Cinemagia
Avem o estetică specială în contextul filmelor de acţiune şi o regie creativă, iar rezultatul e ceva între art-house şi film comercial, pur şi simplu surprinzător în sens bun.
Richie – Marele Ecran
Filmul izbuteste pana la un punct sa mentina treaz interesul si misterul, scotand la iveala detalii cu destula zgarcenie, dar dovedeste apoi niste goluri serioase la capitolul poveste.
Dorin Apavaloae – Raluk
Filmul, ca idee, e relativ original din punct de vedere al scenariului, nu-i rau facut pana la un punct, dar are inconsistenta sau inconsecventa, cum vreti sa-i spuneti.
Teo – FilmeTari
Noua producţie a lui Joe Wright m-a lăsat fără cuvinte şi nu în sensul bun. Eu una l-am văzut ca pe o variantă la polul opus a personajului interpretat de Miley Cyrus. Recomand filmul aceleiaşi categorii de vârstă. Nici măcar lor, dacă ar fi să mă gandesc mai bine şi să iau în considerare scenele horror de crimă. De fapt nu ştiu cui să-l recomand. Povestea este o adunătură de clişee şi bancuri răsuflate care urmăresc o serie de indicii care se unesc abia în final cu pretenţia unui puzzle interactiv.
Gruia – Metropotam
Sunt putine blockbuster-ele care reusesc sa fie in acelasi timp si filme „artistice”. Hanna reuseste sa fie un astfel de film: jucat excelent de Saoirse Ronan, Eric Bana si Cate Blanchett, regizat cu multa atentie la detalii si la imagine de catre Joe Wright, cu multe scene „wow!” si cu o coloana sonara superba, semnata The Chemical Brothers.
Alex – HipMag
Hanna e un film surprinzator. Astazi, cu un trailer bine injectat cu adrenalina (chiar daca e vorba de un film incet, ca In Bruges, de exemplu) si cu o campanie de marketing care concureaza cu cea a corporatiilor gigant, orice tantar devine armasar blockbuster. Hanna are si trailer care te baga-n priza si te pregateste pentru un film plin de actiune, dar are si accente de film de arta, care-l scot din multimea productiilor hollywoodiene de duzina.
Peter Travers – Rolling Stone
Talentatul regizor britanic Joe Wright excelează să te facă să te scoată din zona ta de confort şi să te forţeze să-i rearanjezi puzzle-ul în mintea ta. Născut dintr-un scenariu de David Farr şi Seth Lochhead, Wright îl conduce spre o fabulă suprarealistă despre sânge şi regret.
Roger Ebert – Chicago Sun Times
Avem aici o îmbinare ciudată între un basm şi un film de acţiune. Ar fi putut ajunge un eşec pentru amândouă genurile, dar regizorul Joe Wright îmbină elementele din ambele genuri creând un exerciţiu plin de stil, care include anumite sentimente.
Lisa Schwarzbaum – Entertainment Weekly
Intriga şi plăcerea dezorientată a filmului Hanna stă mai mult în stil decât în poveste.
Eric Kohn – IndieWire
Experienţa senzorială nu zăboveşte prea mult, iar oportunităţile pentru a crea scene captivante dispar înainte de a ajunge la apogeu, pe moment ce Wright decide să meargă mai departe. Fără ca asta să surprindă, Hanna îşi pierde din putere când lucrurile se aşează.
Manohla Dargis – N.Y. Times
În cele din urmă, nu ar fi prea multe de spus despre această poveste, dar sunt o grămadă de prezentat despre Ronan, care a fost cel mai bun element din Atonement şi reuşeşte să se menţină cu brio alături de prezenţe puternice pe ecran, cum sunt Blanchett şi Bana.
Mark Jenkins – NPR
Filmul are mai multă sensibilitate decât sens, dar pare viclean pe lângă filme stupide cu fete dure, precum Kick Ass şi Sucker Punch.
Kenneth Turan – L.A. Times
Un concept inteligent şi o distribuţie talentată, condusă de Saoirse Ronan, dar nu poate compensa lipsa de subtilitate şi de reţinere.
Todd McCarthy – Hollywood Reporter
Imaginea în ansamblu, cu toată intriga şi impactul visceral, se simte superficială şi cu un stil forţat.
Peter Bradshaw – The Guardian
Chiar şi cu Eric Bana şi Cate Blanchett în distribuţie, filmul care se doreşte un thriller, realizat de Joe Wright, despre o asasină adolescentă este, în mod ciudat, plictisitor.
Tim Basham – Paste Magazine
Chiar dacă povestea poate că este una familiară, Hanna reuşeşte să fie distractiv şi sentimental, deopotrivă.
Jim Vejvoda – IGN
Finalul filmului nu este cea mai puternică parte a sa, dar în ansamblu Hanna este o surpriză plăcută.
Ian Nathan – Empire
Un concept care sună absurd a fost realizat credibil şi captivant de o tânără actriţă fără teamă şi de un regizor aflat la apogeu.
Sean O’Connell – FilmCritic
Pentru că Wright preţuieşte povestea la fel de mult ca estetica – iar Hanna are mai mult decât suficient din cea de-a doua categorie – acest thriller sfârşeşte prin a transmite mai mult decât ideea eliminării băieţilor răi.
William Goss – Film.com
Povestea poate că nu este nouă, dar Hanna are un stil aparte, suficient pentru ca relaţia dintre Wright şi Ronan să funcţioneze din nou.
Drew McWeeny – HitFix
„Hanna” este, în multe feluri, un film uşor, dar este atât de eficient în modul în care îşi îndeplineşte obiectivele sale, încât am rămas impresionat.
Anthony Quinn – The Independent
Să sperăm că acest thriller vag este doar o rătăcire de moment.
Inge van Eetveldt – Channel 24
Un film rafinat cu o distribuţie superbă şi cu o coloană sonoră extraordinară – basmul poate părea familiar, dar este satisfăcător.


Niciun comentariu


    1. Cele mai bune filme ale anului în opinia criticilor din New York, Los Angeles, Boston și San Francisco

    Răspunde


    (obligatoriu)