Știri
 

Oslo, August 31st (2011)

Oslo, 31 august

 

Oslo, August 31st (2011) trailer
 
Detalii
 

Premieră în România:
13.07.2012
Gen:
Distribuit în România de:
cinemaMetruce este cinemametrucinemaMetrul este un instrument care arată cât de apreciat este un film de către critici/bloggeri. Pentru mai multe detalii despre cum funcționează și se calculează, vizitează pagina Ce este cinemaMetrul?
cinemaMetru
prost
acceptabil
excelent
 
Bazat pe părerile celor 21 critici/bloggeri de mai jos.
100%
100


Parerea ta
1 vot

 
Actori

Sinopsis Oslo, August 31st (2011)

La sfârşitul curei de dezintoxicare, Anders se întoarce în Oslo pentru o zi, pentru un interviu de angajare. Cu ocazia asta reia legătura cu familia şi prietenii săi, pe care nu îi văzuse de multă vreme.
O luptă interioară, între o profundă senzaţie de confuzie privind oportunităţi ratate, şi speranța unei seri reușite şi, probabil, a unui nou început…



0

 
Recenzii Oslo, August 31st (2011)
 
 
Bogdan – Blogul cu filme
Trier se folosește de același stil de a monta precum Boe; eu îl numesc al anticipării, în care fiecare cadru devine o elegie a trecutului, prezentului și viitorului, în care amintirile, impulsurile de moment și viitorul imaginat se întrepătrund, rezultând o cascadă derutantă, dar extrem de eficientă în materie de emoție transmisă.
Cinesseur – cinesseur
Oslo, 31 august nu e un remake! Trier are suficientă personalitate şi ştiinţă pentru a se distanţa stilistic şi tematic atât de sursa primară, cât şi de termenul de referinţă, apropiindu-se, în schimb, de ideile unui domn ce scria tomuri întregi în căutarea timpului pierdut.
Victor Buzura – Poison Whiskey
Nu cred că „Oslo, 31. august” este un film despre droguri sau un film despre o anumită clasă socială (acest upper middle class din care Anders face parte), dar mi s-a părut foarte autentic modul în care este prezentat comportamentul suicidar al lui Anders.
Denis Grigorescu – Raluk
film ce nareaza o zi din viata unui dependent de droguri. Altfel spus, o melancolie inteligenta despre urmarile dependentei.
Manuela Zipişi – Liternet
Este poemul în proză cinematografică al unui oraş, subtil inserat în drama particulară a eroului, Anders, care, la rândul său, este exponentul eternului inadaptat, a celui pentru care datul firesc al lucrurilor este complet nefiresc.
Andrei Gorzo – Dilema Veche
Ca şi cealaltă versiune cinematografică a Focurilor vii (traducerea românească a titlului lui Drieu), realizată de Louis Malle în 1963, Oslo, 31 august e o elegie.
Unele dialoguri sunt poate prea expandate, ele par a fi o explozie derulată cu încetinitorul, un fel de big bang in nuce. Tocmai această expansiune ce caracterizează întreg ritmul filmului face din intenția sa o armă ușoară, imperceptibilă al cărei tăiș îl simți undeva acut post-vizionare.
Andra – metropotam
Deprimare e cuvantul care descrie filmul. Chiar daca limba norvegienilor nu e tocmai pe placul si intelesul nostru, filmul nu trebuie ratat. Credem ca cei care au ales sa lanseze filmul vara s-au gandit ca ne-ar prinde bine o ora si jumatate de racoare mentala.
Ileana Bîrsan – BeWhere
acest tur de forță de 24 de ore poate semăna cu o zi din viața oricăruia dintre noi, fie ea prima sau ultima.
Marian Iuga – Film Sinopsis
un film inteligent despre consecinţele dependendeţei. E melancolia unui om care a deviat de pe traseul firesc al vieţii şi care nu se mai poate adapta. Un film bine regizat, bine gândit
Dragoş Marin – Film Reporter
Excelent filmat (de remarcat felul în care e folosită lumina naturală) şi cu abundenţă de idei, Oslo, 31 august e, deloc întâmplător, câştigătorul trofeului TIFF 2012, şi un motiv solid să intraţi într-o sală să vedeţi cinema.
Unul dintre cele mai uimitoare și revoltătoare filme pe care l-am văzut recent vine Norvegia și are în centru povestea lui Anders (Anders Danielsen Lie, care seamănă izbitor de mult cu Chris Evans), debutând cu încercarea de suicid eșuată a acestuia.
Eric D. Snider – Film.com
Aș fi surprins dacă majoritatea recenziilor pozitive ale acestui film nu ar conține cuvântul ”tulburător”. Pentru că acesta îl descrie cel mai bine.
Roger Ebert – Chicago Sun-Times
„Oslo, August 31st” este discret, profund, unul dintre cele mai atente și înțelegătoare filme pe care le-am văzut.
Eric Kohn – Indiewire
O reprezentare puternică și directă a unui fost dependent de droguri care își înfruntă demonii din trecut.
Kenneth Turan – Los Angeles Times
Oslo este un exemplu de film puternic și încrezător în propriile forțe, în care nimic nu este greșit sau inutil.
Will McCord – Paste Magazine
nu poți să nu te simți eliberat și mai viu ca niciodată atunci când se termină.
A.O. Scott – New York Times
în ciuda intimității aparente pe care o dezvoltăm față de personajul principal, acesta rămâne un fel de enigmă
Lisa Schwarzbaum – Entertainment Weekly
Compasiunea lui Trier pentru tot ce trebuie să facă un om pentru a supraviețui combinată cu dragostea sa pentru Oslo este o recompensă profundă.
Damon Wise – Empire
Un studiu minunat și melancolic de personaj, care este atât amuzant cât și delicat, și proaspăt ca o gură de aer din Oslo.
Peter Bradshaw – The Guardian
Un film extrem de satisfăcător și valoros.

Niciun comentariu



Postează primul comentariu!


Răspunde


(obligatoriu)