Știri
 

This Must Be the Place (2011)

Rocker Hit: Ochi pentru ochi

 

This Must Be the Place (2011) trailer
 
Detalii
 

Premieră în România:
15.03.2013
Durata:
118 minute
Rating:
AP-12
Distribuit în România de:
cinemaMetruce este cinemametrucinemaMetrul este un instrument care arată cât de apreciat este un film de către critici/bloggeri. Pentru mai multe detalii despre cum funcționează și se calculează, vizitează pagina Ce este cinemaMetrul?
cinemaMetru
prost
acceptabil
excelent
 
Bazat pe părerile celor 14 critici/bloggeri de mai jos.
67%
67


Parerea ta
1 vot

 
Actori

Sinopsis This Must Be the Place (2011)

Cheyenne este un fost rock-star. La vârsta de 50 de ani, îşi păstrează înfăţişarea gotică şi trăieşte, dintr-o rentă, la Dublin.

Moartea tatălui său, tată cu care întrerupsese orice legătură, îl aduce înapoi la New York, unde descoperă că bătrânul avusese o obsesie: să răzbune umilirea căreia îi căzuse victimă odinioară.

Cheyenne decide să îi îndeplinească dorinţa şi porneşte, în ritmul lui propriu, într-o călătorie prin America.



0

 
Recenzii This Must Be the Place (2011)
 
 
Dan Romașcanu – Filme-cărți
“This Must Be the Place” este unul dintre cele mai ciudate filme despre Holocaust facute vreodata.
Mihnea Columbeanu – Cinemagia
„This Must Be the Place” este un film care te surprinde de la început până la sfârşit, ba chiar şi de la un cadru la altul, atât în planul desfăşurării acţiunii propriu-zise (care oricum ocupă un loc mai mult decât secundar), cât şi, mai ales, la nivel artistic.
Angela Georgiana Alexandru – Anzhela Movies
Depresie sau plictiseala? Negare sau asumare? Naivitate sau cunoastere? Ratacire sau calatorie cu un scop precis? ”This Must Be the Place” este vandut de un Sean Pean ofertat cu aplauze pentru interpretare. Asta daca intelegem ca el poarta pe umeri toata greutatea unui personaj neinteles, cel putin in aparenta.
Această modalitatea de expunere vizuală, deplasarea lină a camerei, familiaritatea ei, modalitatea prin care ea se strecoară printre personaje, toate fac parte dintr-o coregrafie domestică, iar trimiterile (umoristice) la figuri actuale din showbiz ca Lady gaga sau Jamie Oliver ni-l aduc și mai aproape.
Ana Banu – Film Menu
Unul dintre cele mai longevive obiceiuri umane este visarea cu ochii deschişi la o lume mai bună. O astfel de lume ar fi lipsită de probleme inutile cauzate de oameni răi şi ar fi colorată cu zâmbete. La aşa ceva pare să viseze regizorul italian, Paolo Sorrentino, în noua sa producţie în limba engleză, „This Must Be the Place”.
Roger Ebert – Chicago Sun-Times
Deși „This Must Be the Place” ne ține atenția trează, e dificil să ne dăm seama încotro se îndreaptă. Aflăm asta abia spre final.
A.O. Scott – New York Times
Schimbările de direcție sunt amuzante, dar și revigorante, iar șocurile vizuale sunt subtile
Sheri Linden – Los Angels Times
În ceea ce este mai mult o serie de dialoguri dramatice, fiecare personaj este construit bine și jucat cu o intensitate remarcabilă.
Angie Errigo – Empire
ciudat și cool, captivant, dar prea complicat pentru a fi satisfăcător, chiar dacă interpretarea lui Penn este de neegalat.
Todd McCarthy – Hollywood Reporter
Cu o direcție artistică tot atât de convingătoare precum un om beat mergând în linie dreaptă, This Must Be the Place nu știe încotro să se îndrepte nici din punct de vedere dramatic, nici în ceea ce privește tonalitatea sau tematica.
Peter Bradshaw – The Guardian
merită să fie văzut chiar și numai pentru momentele excelente în care își face apariția [David n.r.] Byrne.
Eric Kohn – Indiewire
Problema cu „This Must Be the Place”, al cineastului italian Paolo Sorrentino, aflat la primul său film în limba engleză, nu are nimic de-a face cu faptul că tratează prea simplu Holocaustul. Acest lucru ar constituia premiza unei dezbateri interesante dacă filmul nu ar avea multe alte probleme.
Drew McWeeny – HIT FIX
este un dezastru din punct de vedere narativ, dar un dezastru fascinant. Filmul este prost din atât de multe motive, dar am rămas uimit de ceea ce am văzut. Acesta este genul acela de film prost care devine un studiu de caz în școli.
Anthony Morris – The Vine
Nu vei vedea un alt film mai plictisitor în acest an sau chiar în acest deceniu.


Niciun comentariu



Postează primul comentariu!


Răspunde


(obligatoriu)