Mai avem 7 zile pentru a susține festivalul preferat prin campania We Are Here

În urmă cu câteva săptămâni, vă spuneam despre campania de crowdfunding de pe Indiegogo a celor care lucrează la filmul documentar Chuck Norris vs Communism. Aceasta încă se mai află în desfășurare, a strâns 3.455 de dolari și va mai fi activă pentru alte 17 zile.

Ei bine, la începutul acestei luni, s-a lansat și prima campanie de crowdfunding dedicată festivalurilor culturale. Intitulată We Are Here, aceasta are ca scop popularizarea și la noi în țară a acestui tip de finanțare și obținerea fondurilor necesare pentru organizarea a opt festivaluri din România.

Contribuţia directă a publicului la finanţarea unui produs cultural obligă la mai mult şi, în acelaşi timp, dă puterea de a continua celor care-l păstoresc. Şi întăreşte o legătură invizibilă în dublu sens între cei care pun la cale şi cei care dăruiesc”, spune Ada Solomon, director al Festivalului de Film NexT.

Iată și care sunt cele opt evenimente pe care această campanie le sprijină:

  • Anim’est – Festivalul internaţional de film de animaţie, ediţia 8
  • NexT – Festivalul internaţional de film, ediţia 7
  • Ideo Ideis – Festivalul naţional de teatru tânăr, ediţia 8
  • SoNoRo – Festivalul internaţional de muzică de cameră, ediţia 8
  • KINOdiseea – Festivalul internaţional de film pentru copii, ediţia 5
  • Green Hours International Jazz – Festivalul internaţional de jazz, ediţia 5
  • Street Delivery – Convertirea peisajului urban în peisaj cultural, ediţia 8
  • Temps D’images – Festivalul de teatru, dans şi imagine foto/video, ediţia 6

După două săptămâni, campania We Are Here a adunat 2.632 euro, la această sumă contribuind 290 de persoane.

Cum poți sprijini unul dintre cele opt festivaluri amintite?

După ce intri pe pagina campaniei: http://www.we-are-here.ro, alegi festivalul pe care dorești să-l susții și apoi trebuie să te hotărăști dacă dorești să contribui cu suma de 1, 5, 10, 20 euro (dar există posibilitatea să donezi chiar mai mult) sau să cumperi prin SMS afișul campaniei, pentru suma de 6,2 euro.
Susţinătorii vor fi nominalizaţi în cadrul evenimentelor și vor primi afișul campaniei, personalizat cu numele lor.

Campania We Are Here a fost concepută de MyKey, o companie care vrea să se asigure că niciunul dintre noi nu va rămâne vreodată fără chei de rezervă.

Suntem urbani, venim cu soluţii noi, pentru oameni moderni şi activi. În acest spirit, ne-am hotărât să ne implicăm activ în industria creativă, lansând platforma We Are Here. Energia publicului este generatoare de idei, iar forţa cu care acesta contribuie la succesul unui proiect poate fi cuantificată acum şi financiar. Suntem aici, cu toţii, pregătiţi să îi aplaudăm din nou. Anul acesta, aplauzele sunt şi pentru tine”, a declarat Delia Marcu, PR Manager MyKey.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *