Noul film cu James Bond, Skyfall (distribuit de Forum Film), tocmai ce a fost lansat în cinematografele de la noi săptămâna trecută şi a reuşit să câştige, în weekend-ul de debut, 1.400.747 de lei, adică mai mult decât oricare alt film lansat anul acesta în România.
Şi chiar dacă americanii mai au de aşteptat până pe 8 noiembrie pentru a-l vedea pe Daniel Craig alături de noua Bond Girl, interpretată de Bérénice Marlohe, Skyfall se poate lăuda în momentul de faţă cu încasări totale în întreaga lume de aproape 100 de milioane de dolari.
Însă, pentru cine filmul nu este suficient, Sony Pictures şi Heineken s-au aliat pentru a crea o campanie de promovare demnă de un blockbuster adevărat.
Campania „Crack the Case” a fost realizată de către agenţia de publicitate Wieden + Kennedy Amsterdam, avându-l la cârmă pe regizorul olandez Matthijs Van Heijningen Jr. şi combină reclame tv, spoturi video online şi chiar jocuri. Şi iată că, în sfârşit, am ajuns la subiectul propriu-zis al acestui articol.
Dar, mai întâi, ar trebui să mai menționez faptul că „Crack the Case” a reprezentat pretextul unui joc de-a spionii și în România; în seara zilei de 18 octombrie, în Centrul Vechi din Capitală, fiind anunțat câștigătorul, de fapt câștigătoarea. Aceasta a câștigat o experiență completă marca Bond, adică își va putea face cumpărăturile la renumitul magazin Harrods, va vizita locurile unde a fost filmat Skyfall, va face turul Londrei cu un șofer high class și se va întâlni noua Bond Girl, alias Bérénice Marlohe.
În titlu, îți spuneam că, acum, și tu poți fi coleg(ă) cu James Bond, făcând parte din organizația secretă MI6. Cum este posibil un astfel de lucru? Nimic mai simplu. Nu trebuie decât să… te joci.