Box Office > 300: Rise of an Empire s-a menţinut pe primul loc

După ce a înregistrat cel mai bun weekend de debut din istorie în România, al doilea film din seria 300 a rămas şi în cel de-al doilea weekend pe primul loc la box office.

Cu încasări totale de 1.042.239 de lei, 300: Rise of an Empire a reuşit să depăşească de puţin cea mai bună premieră a săptămânii – Need for Speed, ambele filme fiind distribuite de MediaPro. Totuşi, de menţinat că filmul bazat pe benzile desenate ale lui Frank Miller a avut 47.591 de spectatori (64 săli de cinema), mai puţini decât al doilea clasat la capitolul încasări.

De adăugat ar mai fi faptul că 300: Rise of an Empire şi-a depus candidatura la titlul de cel mai de succes film al anului. În numai două săptămâni, acesta a câştigat 4.314.300 lei (211.570 spectatori), fiind al doilea din clasamentul din 2014, la aproape un milion de lei de The Wolf of Wall Street, care, însă, s-a lansat în urmă cu zece săptămâni.

În ceea ce priveşte locul al doilea din weekend, Need for Speed a încasat 976.190 lei la debut, având cei mai mulţi spectatori – 48.548. Filmul inspirat din jocul video de succes cu acelaşi nume a fost lansat în 46 de săli de cinema.

Podiumul a fost completat de animaţia adusă în România de Odeon Cineplex Mr. Peabody & Sherman. Filmul care a dominat topul american, lansându-se tot săptămâna trecută, a încasat la noi în ţară 380.356 de lei, fiind vizionat de 20.485 spectatori (55 săli de cinema).

De remarcat ieşirea din top 3 a filmului Pompeii, după patru săptămâni de la lansare, coborând pe locul cinci. Distribuit de MediaPro, acesta a totalizat, până acum, 3.306.933 lei, fiind al treilea în ierarhia din 2014.

Celelalte două premiere ale săptămânii au intrat, de asemenea, în top 10, însă în a doua jumătate. Primul dintre acestea a fost Better Living Through Chemistry, o comedie care are multe nume importante în distribuţie, câştigând 110.233 de lei (5.429 spectatori, 27 săli de cinema). Astfel, filmul distribuit de Ro Image 2000, ProRom s-a clasat pe locul 6.

Filmul cu cel mai bun cinemaMetru (90%) dintre premierele săptămânii – Nebraska – nu a ocupat decât locul al zecelea. Distribuit de InterComFilm, în doar 12 săli de cinema, filmul regizat de Alexander Payne şi scris de Bob Nelson a încasat 37.704 de lei, cu 1.891 de bilete vândute.

Filme noi în cinematografe

Săptămâna aceasta, se vor lansa doar două filme noi:

Box-Office România

weekend #11: 14-16 martie 2014

Date furnizate de Cinemagia

LocFilmLeicinemaMetru
1.300: Rise of an Empire1.042.23950%
2.Need for Speed976.19014%
3.Mr. Peabody & Sherman380.35679%
4.Non-Stop205.22659%
5.Pompeii144.67357%
6.Better Living Through Chemistry110.23338%
7.The Lego Movie49.490100%
8.That Awkward Moment40.51119%
9.Dallas Buyers Club39.82396%
10.Nebraska37.70490%

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *