După succesul înregistrat cu The Smurfs/Ștrumpfii, iată că InterCom Film dă lovitura la box-office din nou cu Friends with Benefits/Prietenie cu folos. Weekendul trecut, acest film a câștigat 240.000 de lei și a fost văzut de aproape 13.000 de spectatori, aruncând pe locul al doilea horror-ul celor de la MediaPro Distribution, Final Destination 5.
The Smurfs a coborât și el un loc, până pe 3 și, după trei săptămâni în cinematografele din România, a totalizat aproximativ 1.200.000 de lei (59.000 de spectatori).
Colombiana/Columbiana (MediaPro Distribution), despre care spuneam săptămâna trecută că va ocupa locul întâi, nu a reușit să adune decât aproape 126.000 de lei (7.152 de spectatori) și, astfel, s-a situat pe locul 4. Oare publicul n-a plăcut-o suficient pe Zoe Saldana sau i-au plăcut mai mult pe Justin Timberlake și Mila Kunis?!
Cea de-a treia premieră a săptămânii trecute, Pina, un film care a beneficiat de o campanie originală marca ParadaFilm, a adus în sălile de cinema peste 2.300 de oameni, câștigând 41.720 de lei. Iar dacă nu l-ați văzut încă, ar fi cazul s-o faceți.
Transformers 3 (RoImage 2000) a părăsit cinematografele din România totalizând, în final, 3,4 milioane de lei. Nu însă același lucru se poate spune despre Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (MediaPro Distribution), care încă mai poate fi văzut la cinema și care a obținut, după opt săptămâni, puțin peste 2,9 milioane de lei și mă-ndoiesc că va reuși să depășească roboții lui Michael Bay.
Tot de opt săptămâni rulează în cinematografe și Winnie the Pooh (Forum Film), dar acesta n-a reușit să strângă decât 315.600 de lei (22.300 de spectatori). Și se pare că n-am prea avut noroc cu previziunile de săptămâna trecută, din moment ce nici Beli Beli Svet (Transilvania Film) și nici Tournee (Independența Film), n-au părăsit încă cinematografele de pe la noi. Cu toate astea, mă încumet să spun că săptămâna viitoare voi vorbi despre cum Drive a ajuns pe locul 1.