Miss Peregrine’s Home for Peculiars (2016)

Copiii domnişoarei Peregrine: Între două lumi

Regia:
Scenariu:
AP12 - Acordul părinților pentru copii sub 12 ani
55%
Premieră:
30-09-2016
Durată:
127 minute
Distribuitor:
Andreea Mihai – Couch.ro
Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children, in ciuda povestii simpatice, se incadreaza perfect in standardul burtonian si uita sa se diferentieze de restul creatiilor sale.
Carla Mona Gîlcă – IGN
Imaginația și misterul își dau mâna din nou într-o creație marca Tim Burton, plină de scene incredibile și elemente supranaturale.
Georgiana Anghel – Orașul meu
E asa cum te astepti din partea lui Burton: o atmosfera goth, apasatoare, dar nici foarte tare, in care tot ce e ciudat e posibil.
Manohla Dargis – New York Times
Atenția pentru detalii a d-lui Burton […] și cursivitatea tonului (înspăimântător, amuzant, misterios), precum și munca sa inteligentă și delicată în mod special cu copiii-actori, face din fiecare scenă o ocazie pentru a ne lăsa în voia imaginației.
Peter Bradshaw – The Guardian
e un pic prea lung și își pierde din control și focus până la final.
Justin Chang – Los Angeles Times
Cu siguranță, cea mai bună creație a acestui regizor de la excepționala adaptare din 2007 a lui Sweeney Todd, și un reminder frapant despre ce se poate face cu o imaginație gotică nemărginită atunci când îi aplici concentrarea și disciplina necesare.
Christy Lemire – RogerEbert.com
Ultima creație a lui Tim Burton poate părea făcută special după gusturile sale, dar este o corvoadă obositoare, densă în mitologie și în dialog explicativ și incapabilă să producă emoție.
Sophia Watson – FilmInk
Problema […] este lipsa flagrantă de interes a regizorului pentru poveste
Jordan Hoffman – The Guardian
Cel mai bun film (non-musical) live-action al lui Tim Burton din ultimii 20 de ani.
Chris Hewitt – Empire
Deși nu este pe atât de dark, amuzant sau ciudat pe cât te-ai aștepta de la Tim Burton, sunt multe lucruri aici de admirat.
Devan Coggan – Entertainment Weekly
Ca să concureze cu cele mai bune creații ale lui Burton, eroii săi ciudați trebuie să fie un pic mai sensibili și monștrii au nevoie de dinți mai ascuțiți.
David Ehrlich – Indiewire
Burton nu mai reinventează […], ci pare că doar aplică filtrul Tim Burton asupra filmelor sale, ca și cum niște ochi mari ar compensa lipsa unor idei mari.