
The Neon Demon (2016)
Demonul de Neon
Premieră:
02-12-2016Durată:
118 minuteSite oficial:
The Neon Demon (2016)Distribuitor:
Independența FilmJohn Noonan – FilmInk
Frustrant și captivant în egală măsură
Drew McWeeny – HIT FIX
view-the-neon-demon-offers-sleek-and-sexy-scares-with-a-satirical-twist
Aceasta este o călătorie, o experiență construită cu grijă, și te absoarbe cu totul, și e atât de bine controlată încât o recomand.
Geoffrey Macnab – The Independent
e-neon-demon-review-a-wonderfully-stylish-and-stylised-movie-a7123616.html
un exercițiu de narcisism și grotesc, în care regizorul Nicolas Winding Refn are morbida plăcere de a arăta tineri și oameni de succes comportându-se în cel mai urât și egoist mod.
Leigh Singer – IGN
Este uimitor de frumos, ocazional fermecător, dar cel mai adesea foarte prostesc și monoton.
Peter Travers – Rolling Stone
Aș vorbi despre interpretări, dar n-am văzut așa ceva […]. Regizorul Refn pare a vrea să spună că cei care activează în industria de beauty din L.A. este superficială și ar trebui evitată. La fel se poate spune și despre acest film.
Michael Snydel – Paste Magazine
Până la final, The Neon Demon pare să-și disprețuiască publicul, jonglând cu sadism pur și violență în locul unei structuri narative bine închegate.
Glenn Kenny – New York Times
The Neon Demon este un gunoi care te provoacă să-l numești ofensator. În plus, chiar e ofensator.
Justin Chang – Los Angeles Times
un frumos obiect hipnotizant
Kevin P. Sullivan – Entertainment Weekly
Finalul va șoca pe aproape oricine, dar cu ce scop? Neon Demon este la fel de frumos și de gol ca și industria pe care o demască.
Simon Abrams – RogerEbert.com
Din nefericire, în vreme ce Refn este preocupat de pierderea controlului, și într-adevăr a adăugat și personaje secundare […], își pierde publicul în momentul în care se îndepărtează de dorințele capricioase ale lui Jesse.
Ian Freer – Empire
Ca și lumea pe care o arată, este o plăcere pentru ochi, dar nimic mai mult.
Christopher Hooton – The Independent
Oprește-ți setea pentru narațiune și lasă-te absorbit(ă) de o imagine uimitoare.
Peter Bradshaw – The Guardian
un Zoolander 3, dar erotic și ticălos
Jessica Kiang – The Playlist
Acum, drăguță ca o păpușă, în momentul următor, rigidă și nesuferită, revenirea constantă a lui Refn la fașa lui Fanning este un eseu în sine, despre privitor și cel/cea privit(ă). și despre cât de mult a greșit Keats când sugera echivalența dintre frumusețe și adevăr.
Todd McCarthy – Hollywood Reporter
O privire enervantă asupra industriei modei.
Eric Kohn – Indiewire
Această poveste grotescă și hiperstilizată despre industria modei reintroduce câteva dintre imaginile și momentele inspirate din filmele de serie B, întâlnite și în Drive, dar nu reușește să se ridice la același nivel.