0
31 martie 2019
 
 

Minimax dedică luna aprilie faimoasei Barbie

barbie-minimax
barbie-minimax

În 1959, apărea prima păpușă Barbie. Prin urmare, la împlinirea a 60 de ani de la apariția lui Barbie, Minimax a gândit un program special pentru toată luna aprilie.

Astfel, șase lungmetraje de animație cu celebrul personaj, plus două seriale – Barbie Dreamhouse Adventures și Barbie Dreamtopia sunt programate să ruleze în această lună la Minimax.

Filmele ce se vor difuza pe post sunt: Barbie Mariposa (2007), Barbie Mariposa şi Zâna Prinţesă (2013), Barbie în secretul zânei (2011), Barbie în Lacul lebedelor (2003), Barbie și surorile ei în goana după cățeluși (2016), Barbie și surorile ei în Povestea unui ponei (2013).

Aceste lungmetraje de animație se vor difuza lunea, de la 13:05, marțea, de la 13:05 și 20:30, miercurea – de la 20:30 și în weekend (sâmbăta și duminica de la 8:05 și 9:30).

În paralel cu desenele animate de la TV, copiii sunt invitați la un concurs pe pagina de Facebook Minimax, în perioada 1-25 aprilie. Sunt puse în joc o mulțime de premii care îi vor purta pe cei mici în lumea plină de fantezie a lui Barbie.


Despre păpușa Barbie

Creată de Ruth Handler, co-fondatoarea companiei de jucării Mattel, păpușa Barbie avea să schimbe concepții în societatea americană. La data lansării, umplea un gol într-o piaţă de păpuşi-bebeluşi, ce puneau fetele doar în roluri de mame. Ruth a reinventat imaginea păpuşii, permițând fetițelor să se imagineze în diferite roluri sociale.

Celebra Barbie a avut peste 200 de profesii din 1959 încoace, pe măsură ce Ruth Handler încuraja, cu ajutorul păpușii, ca fetițele să urmeze o carieră pe măsura viselor personale. Astfel, Barbie a devenit astronaut în 1965, cu patru ani înainte ca Neil Armstrong să pună piciorul pe Lună. În anii 1990 Barbie „candida” pentru preşedinţia Statelor Unite – înainte ca o femeie să candideze în viaţa reală pentru această funcţie. În 2010, a învăţat să programeze şi a devenit inginer de computere. În 2018 a devenit inginer de roboţi. Ultima ei evoluţie profesională, în 2019, a fost explorarea lumii.

Barbie a apărut pentru prima oară la un târg de jucării de la New York, după cum e consemnat de către Barbie History Foundation, însă mulţi cumpărători nu vedeau niciun viitor pentru acest nou lansat model. Îmbrăcată într-un costum de baie alb-negru şi cu părul prins în coadă, Barbie era total diferită de păpuşile-bebeluş atât de populare la momentul respectiv. Ea a devenit însă un simbol, cu 350.000 de bucăți vândute numai în primul an, în pofida predicțiilor inițiale că va fi un eșec.


Articol scris de