1
15 noiembrie 2011
 
 

Box Office > Nemuritorii 3D depășește 1 milion de lei din primul weekend


Immortals/Nemuritorii 3D a reușit performanța ca în weekend-ul care tocmai a trecut să depășească suma de 1 milion de lei obținută din vânzarea biletelor. E drept că a beneficiat de supra-taxa de 3D, însă la fel puteau profita multe alte filme realizate cu această tehnologie. Așadar, cei de la MediaPro Distribution se pare că au din nou un motiv de bucurie.

RoImage a contra-atacat cu Tower Heist/Jaf… la turnul mare. Acesta a strâns cam jumătate (22.232) din numărul total de spectatori înregistrat de Immortals (44.914) și din moment ce a venit în dotarea standard și cu un ”D” mai puțin, nu a reușit să adune la finalul weekend-ului decât 440.951 de lei, ceea ce l-a situat, totuși, pe locul doi în Box Office.

Pe locul al treilea a coborât In Time/În timp (188.058 lei/10.654 spectatori), numărul 1 de săptămâna trecută – filmul lui Andrew Niccol, cu Amanda Seyfried, Justin Timberlake și Olivia Wilde în rolurile principale, distribuit de Odeon Cineplex.

Cea de-a treia premieră a săptămânii, noul film semnat Pedro AlmodóvarLa piel que habito/Pielea în care trăiesc (Independența Film) – nu a reușit să atragă decât puțin peste 4.000 de spectatori, câștigând aproape 57.000 de lei și situându-se pe locul 8 clasamentul weekend-ului.

În ceea ce privește câștigurile totale, The Three Musketeers/Cei trei muschetari, distribuit de MediaPro Distribution, mai are puțin și ajunge să câștige 3 milioane de lei (în prezent, se află la 2.870.135 de lei), aflându-se la cea de-a 4-a săptămână în cinematografe, în vreme ce Johnny English Reborn/Johnny English se întoarce, distribuit de Ro Image, după 7 săptămâni, a câștigat 1.785.209 lei, depășind 100 de mii de spectatori.

Au părăsit cinematografele și dacă le-ați ratat, așteptați acum să iasă pe DVD (dacă vor ieși!): Rabbit Hole (Transilvania Film), care după 9 săptămâni a câștigat 21.470 de lei, având 1.572 de spectatori; noul film al lui Woody AllenMidnight in Paris (Ro Image) – tot cu 9 săptămâni de prezență în cinematografele din România, dar cu cifre mai bune decât Rabbit Hole: 675.977 de lei/39.113 de spectatori; Final Destination 5, un alt semi-succes pentru MediaPro distribution, acesta reușind să câștige după 9 săptămâni 1.601.566 de lei, de la 80.893 de spectatori.


Articol scris de