Știri
 

Stoker (2013)

Legături suspecte

 

Stoker (2013) trailer
 
Detalii
 

Premieră în România:
29.03.2013
Durata:
98 minute
Site oficial:
Stoker (2013)
Distribuit în România de:
cinemaMetruce este cinemametrucinemaMetrul este un instrument care arată cât de apreciat este un film de către critici/bloggeri. Pentru mai multe detalii despre cum funcționează și se calculează, vizitează pagina Ce este cinemaMetrul?
cinemaMetru
prost
acceptabil
excelent
 
Bazat pe părerile celor 18 critici/bloggeri de mai jos.
70%
70


Parerea ta
1 vot

 
Actori

Sinopsis Stoker (2013)

Filmul prezintă povestea Indiei (Mia Wasikowska), care dezvoltă o pasiune stranie pentru unchiul ei, Charlie (Matthew Goode), despre care nici nu știa că există, până când, după moartea tatălui ei într-un accident de mașină, acesta vine să locuiască împreună cu ea și cu mama ei, Evelyn (Nicole Kidman).



0

 
Recenzii Stoker (2013)
 
 
Mihnea Columbeanu – Cinemagia
stă tot timpul sub plafonul (destul de scund şi foarte artificial) stabilit din pornire, merge liniar, nu te implică neam şi curând-curând te criminalizează prin plictiseală, în ciuda potopului de strangulări, prunci îngropaţi de vii, gloanţe trase fie-n raţe, fie-n ţeste, şi alte grozăvii care-mproaşcă cu sânge peste secvenţe şi peste timp – cum s-ar dori, în unele figuri de stil pretins significative.
Dragoş Marin – Film Reporter
un delicios film de autor deghizat în film de serie B, deopotrivă comedie neagră şi horror senzaţionalist.
Angela Georgiana Alexandru – Anzhela Movies
Duce lipsa acuta de un ritm alert, absenteaza si cursivitatea din scenariul uneori frant de aglomerarea de idei, dar mediul specific Chan-wook Park si temele adiacente sunt pregatite sa compenseze anormalul.
Raportat la precedentele filme ale regizorului coreean Chan-wook Park, al căror fan înfocat mă declar, (Oldboy, Thirst, Sympathy for Mr. Vengeance, Lady Vengeance, I’m a Cyborg, But That’s OK), actualul Stoker e cât se poate de dezamăgitor, însă raportat la nișa din care face parte, adică filme ușor psihotice, eye candy, dar până la urmă comerciale, Stoker e cât se poate de în regulă.
Robert – FilmeTari
Regia filmului este impresionantă, iar suspansul pe care Park îl creează înainte de a-și ucide personajele este asemănător cu cel al lui Hitchcock prin unghiurile de filmare și a coloanei sonore.
Cristina Zaharia – Port.ro
Un studiu de caz despre ereditate şi legea junglei.
Bogdan Nițu – Bogdan’s blog
Stoker pare promitator din trailer, iar numele regizorului, chiar si nationalitatea confirma valorea filmului. Insa pe mine m-a dezamagit doar dintr-un singur punct de vedere… si anume scenariul, care mi se pare slab, banal de un clasic hollywoodian, cliseic si destul de previzibil.
Billy Donnelly – Ain’t It Cool News
Stoker e aici. Uneori, poate că e un pic inconfortabil, alteori, hipnotic… dar, per total, un singur lucru e constant – Stoker este fantastic.
Mark Rozeman – Paste Magazine
La fel de fascinant, pe cât este de frustrant, Stoker irosește tot potențialul pe care-l avea de a fi un film măreț. În schimb, se mulțumește cu a fi unul admirabil.
Betsy Sharkey – Los Angeles Times
Un mister bizar, pervers și frumos redat, pe care vei dori – sau nu – să-l rezolvi.
A.O. Scott – New York Times
ultimul act din Stoker este la limita dintre senzațional și prostesc.
Xan Brooks – The Guardian
Dincolo de ”ambalajul” frumos, Stoker nu este altceva decât un film ieftin de serie B; un schelet animat trimis să ne sperie. Și cel mai distractiv este atunci când se leapădă de haine.
Peter Travers – Rolling Stone
Park construiește o tensiune erotică care stă să explodeze. Unora li se va părea că a mers prea departe. La naiba cu ei.
Eric Kohn – indieWIRE
Stilul lui Park Chan-wook a oscilat întotdeauna între sublim și absurd. Stoker, primul său film în limba engleză și realizat în America, nu face excepție.
Owen Gleiberman – Entertainment Weekly
Nu este niciun mister în Stoker, ci numai ”stil” și ideea ridicolă că lumea este dominată de forțele răului.
Olly Richards – Empire
Un amestec intens de horror, thriller și dramă, acesta este o dovadă de cinema excepțional.
William Goss – Film.com
Un Hithcock curajos și pervers.
John DeFore – Hollywood Reporter
Stilul vizual al lui Park și interpretările actorilor fac găurile ocazionale din scenariul lui Wentworth Miller să fie, practic, irelevante.


Niciun comentariu



Postează primul comentariu!


Răspunde


(obligatoriu)