Studiu > Preferințele europenilor în materie de filme

MasterCard_Cannes-Infographic

Mastercard, partener oficial al Festivalului de Film de la Cannes, care are loc zilele acestea, a realizat un studiu despre preferințele europenilor în materie de filme.

Studiul a fost realizat pe un număr de 32.000 de respondenți din 15 țări europene.

Iată câteva cifre:

17 minute

atât le ia majorității europenilor să se hotărască dacă un film merită văzut până la final.

72%

consideră că prima secvență este decisivă pentru a face filmul unul memorabil.

Factorii-cheie pentru ca un film să fie un succes la box-office:

40% – o întorsătură a lucrurilor neașteptată;
26% – dialoguri interesante;
19% – o poveste de dragoste.

Top 5 filme cu cele mai bune secvențe de deschidere

1. Titanic
2. Lion King
3. Pulp Fiction
4. Star Wars IV
5. Jaws

Top 5 regizori care au creat cele mai bune secvențe de deschidere

1. Steven Spielberg
2. Quentin Tarantino
3. Alfred Hitchcock
4. Ridley Scott
5. George Lucas

MasterCard_Cannes-Infographic_full

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *