0
23 octombrie 2017
 
 

Review > saramon vs The Beguiled

the-beguiled-review
the-beguiled-review

Au trecut 13 ani de la premiera lui Lost in Translation, singurul film de până acum în care Sofia Coppola pare să aibă grijă nu numai de imagine, ci și de poveste. Iar anul acesta a apărut The Beguiled, al șaselea film al autoarei americane, care continuă cariera Sofiei în același stil cu care ne-a obișnuit până acum: cu imagini frumoase, cu muzică bună, cu o lumină fantastică, dar cu niște personaje unidimensionale.

Cu toate astea, e amuzant să-l privești pe Colin Farrell, în rolul caporalului McBurney, cum își adaptează comportamentul și atitudinea în funcție de personajul feminin cu care vorbește într-un anumit moment. E serios și rezervat față de Miss Martha (Nicole Kidman), e excesiv de politicos și încearcă să fie cât mai seducător în conversație cu Edwina (Kirsten Dunst), se lasă sedus de Alicia (Elle Fanning) și se comportă ca un părinte înțelegător cu Amy (Oona Laurence), fetița care l-a găsit în pădure.

Trailer The Beguiled

Aceasta este a doua ecranizare a romanului intitulat inițial A Painted Devil, scris de Thomas P. Cullinan în 1966. Prima ecranizare îi aparține lui Don Siegl și a avut premiera în 1971.
Filmul lui Siegl îl avea pe Clint Eastwood în rol principal, iar Martha era interpretată de Geraldine Page, în vreme ce Edwina era Elizabeth Hartman.

Coppola reușește să creeze tensiune în câteva scene și cu ajutorul directorului de imagine Philippe Le Sourd te cucerește cu cadrele de o frumusețe aparte. Însă eșuează în repetate rânduri de-a lungul filmului în crearea unor situații credibile.


The Beguiled a rulat în cadrul Les Films de Cannes a Bucarest și nu are stabilită deocamdată o dată de lansare pentru România.


Articol scris de