Știri
 

La grande bellezza (2013)

Marea frumuseţe

 
la-grande-bellezza
la-grande-bellezza
la-grande-bellezza

La grande bellezza (2013) trailer
 
Detalii
 

Premieră în România:
28.03.2014
Durata:
142 minute
Distribuit în România de:
cinemaMetruce este cinemametrucinemaMetrul este un instrument care arată cât de apreciat este un film de către critici/bloggeri. Pentru mai multe detalii despre cum funcționează și se calculează, vizitează pagina Ce este cinemaMetrul?
cinemaMetru
prost
acceptabil
excelent
 
Bazat pe părerile celor 18 critici/bloggeri de mai jos.
90%
90


Parerea ta
1 vot

 
Actori

Sinopsis La grande bellezza (2013)

Un scriitor aflat în pragul bătrâneţii, Jep Gambardella (Toni Servillo), rememorează tinereţea lui plină cândva de pasiuni, atunci când priveşte oraşul Roma ca un melanj de figuri politice, artişti, femei din înalta societate, intelectuali, chiar şi delincvenţi.



0

 
Recenzii La grande bellezza (2013)
 
 
Andrei Gorzo – Dilema Veche
Această autoînduioşare a protagonistului e poziţionată şi prezentată în film ca şi cînd ar recela secretul suprem al vieţii. L-o fi recelînd, însă filmul – care împărtăşeşte lipsa de curiozitate a protagonistului său faţă de alte medii sociale decît al lui – nu face muncă de convingere cu publicul său ţintă în numele acestei idei (n-o contracarează dialectic, n-o problematizează nicicum), ci, facil pînă la capăt, doar ne invită la autoindulgenţă sentimentală.
Ion Indolean – Film Sense
Scenariul este dens, referenţial, fiecare replică oferă un subiect de discuţie. Temele felliniene sunt oarecum reluate. Dar deloc epigonic. E o Roma personalizată. Nu mai e a lui Fellini, ci a lui Sorrentino.
Cristina Zaharia – Port.ro
Sunt mici momente, iluminări, când vorbăria sterilă devine brusc emoţionantă, când gluma încetează, când ironia depune armele, măştile cad şi adevăruri crude sunt aruncate sincer în scenă.
Andrei Mutuligă – Cinefilul de Serviciu
Într-un stil mai mult sau mai puțin original, Sorrentino ne aduce aminte cu acest film care este marea frumusețe a cinema-ului.
Adriana Zăvoi – Cinemateca lu’ Zăvoi
La grande bellezza se simte ca o explozie și ca o mîngâiere, aproape mistuitor de incitant și ireal de bine construit.
Cinesseur – Cinesseur blog
Graţie eleganţei riguroase a imaginii şi a tăieturilor intempestive, contra-intuitive, Sorrentino reuşeşte un film strălucitor în care realitatea dansează la graniţa cu fictivul.
Dragoş Marin – Film Reporter
La fel de elegant şi gol pe dinăuntru ca şi personajele sale (lucru pe care şi-l asumă), La Grande Bellezza e un film inegal, dar frumos şi revizionabil.
Cinefilul – FilmeTari
La grande belleza este un film în care povestea, imaginile, replicile, muzica și interpretările actorilor se împletesc armonios rezultând o producție minunată care cu siguranță își merită toate premiile primite.
Mihai Brezeanu – Liternet
Artă a insinuării în cutele sinelui singuratic, cinema-ul îşi demonstrează încă o dată splendida capacitate de a omagia, dincolo de poveste, de cuvânt şi de sens, omul şi faptul de a trăi.
Sarah Ward – FilmInk
Chiar dacă filmul lui Sorrentino balansează între extravaganță și excentricitate, întotdeauna există ceva mai mult care se ascunde dedesupt.
Abby Garnett – Paste Magazine
Dacă poți trece peste elementele vizuale din momentele triumfătoare și din cele depresive, vei descoperi că viziunea lui Sorrentino despre Roma conține o mare umanitate.
Kenneth Turan – Los Angeles Times
Filmul lui Paolo Sorrentino reprezintă o piesă de cinema radiantă despre sensul vieții, cu Toni Servillo într-o formă excepțională.
Simon Abrams – RogerEbert.Com
Chiar dacă se aseamănă cu stilul lui Fellini, este, totodată, o reprezentare a stilului distinctiv al lui Sorrentino.
Manohla Dargis – New York Times
Un film delirant de viu.
Guy Lodge – Empire
Grandios și tolerant cu propria viziune, cel mai recent film al lui Sorrentino este un festin de genul lui Fellini.
Jordan Hoffman – Film.Com
Cel mai bun lucru despre “La Grande Bellezza” este acela că, odată ce te-ai obișnuit cu ritmul său, vei recunoaște că dacă o secvență nu este pe placul tău, următoare s-ar putea să fie.
Deborah Young – Hollywood Reporter
Cu referențe la Fellini, dar fără să-l imite, Sorrentino oferă o nouă interepretare despre societatea italiană la finalul unui ciclu.
Peter Bradshaw – The Guardian
Acest film arată și se simte superb, cinema de lux.

Niciun comentariu



Postează primul comentariu!


Răspunde

(obligatoriu)