Internet Movie Posters (IMP) a anunțat și anul acesta care sunt cele mai bune și cele mai proaste postere din 2016. Au fost 12 categorii, alegerile publicului, câteva premii speciale, iar la toate acestea se adaugă și marele câștigător, cel mai bun poster al anului.
Cel mai bun poster al anului
Cel mai bun poster al anului este desenat de B O N D pentru filmul The Forest. Acesta o înfățișează pe Natalie Dormer și combină senzația de frumos cu straniu. Posterul lui The Forest a câștigat de altfel și la categoria Cel mai bun poster al unui film horror.
Cel mai prost poster al anului
A avut ceva concurență din partea celor care s-au ocupat de posterele pentru Ace the Case, Bad Hurt, Brother Nature și I Am Wrath – care au fost ceilalți nominalizați, dar până la urmă Search Engines a câștigat titlul de Cel mai prost poster al anului, cu o poză care înfățișează la întâmplare fețele tuturor actorilor principali.
Interesant e că niciunul dintre filmele nominalizate la pentru cel mai prost poster al anului nu a avut premiera în România.
Cel mai bun teaser-poster
Empire Design a realizat un teaser poster foarte eficient pentru High Rise și face exact ceea ce-ar trebui să facă un teaser poster: îți atrage atenția fără să dezvăluiască nimic.
Ceilalți nominalizați au fost: Doctor Strange, The Forest, Patriots Day și Star Trek Beyond.
Cea mai bună serie de postere bazată pe personaje
Cei de la casa de design Concept Arts, care s-a ocupat de posterele pentru Suicide Squad, se pare c-au fost foarte inspirați când au realizat posterele bazate pe personajele din film pentru că au fost nominalizați de două ori la această categorie, cu două serii de postere diferite. Au câștigat cu seria de mai jos.
Ceilalți nominalizați: Doctor Strange, High-Rise, Sausage Party și Suicide Squad.
Cel mai amuzant slogan
Câștigător al acestei categorii este Central Intelligence, cu sloganul Saving the world takes a little Hart and a big Johnson. Designul a fost realizat de cold open, fotografia de Brian Bowen Smith, iar sloganul a fost creat de Grey Watson / Transit.
Ceilalți nominalizați: Elvis & Nixon (On December 21st, 1970, two of America’s greatest recording artists met for the first time.), Fifty Shades of Black (Way shadier than gray), Finding Dory (An unforgettable journey she probably won’t remember.) și I Was a Teenage Wereskunk (It will scare the smell out of you!)
Cel mai bun slogan serios
Premiul pentru cel mai bun slogan serios a mers la BLT Communications, LLC, agenția care a realizat posterul pentru Captain Fantastic și a creat sloganul He prepared them for everything except the outside world.
Ceilalți nominalizați: The Founder (He took someone else’s idea and America ate it up.), The Legend of Tarzan (Human. Nature.), Manhattan Night (No reporter can resist a siren.), 10 Cloverfield Lane (Monsters come in many forms).
Cel mai bun poster – ediție specială
Nominalizați: Captain Fantastic, Deepwater Horizon, The Divergent Series: Allegiant, Pride and Prejudice and Zombies, Tale of Tales, X-Men: Apocalypse.
Câștigător: Pride and Prejudice and Zombies, realizat de Ignition.
Pentru a vedea toate posterele nominalizate și pe cele câștigătoare, precum și alegerile publicului, vizitează site-ul IMP Awards 2016.