
Kyra Kyralina (2014)
Kyra Kyralina
Premieră:
05-09-2014Gen:
DramăDurată:
99 minuteSite oficial:
Kyra Kyralina (2014)Distribuitor:
Castel Filmhttps://youtu.be/NTuhI0SUqY
Andrei Gorzo – Dilema Veche
Piţa nu ştie deloc să povestească. Iar atunci cînd, după o proiecţie în avanpremieră, vorbeşte despre cum îi place lui să se joace cu spaţiul şi timpul, nu e vorba acolo decît despre faptul că incompetenţa lui, sursă de permanente fracturi în poveste, îşi caută încă o dată un alibi în instabilitatea diegetică legitimată în anii ’60 de Alain Resnais şi de alţi modernişti europeni
Ion Indolean – eliberart
Artificial, schematic, repetitiv, fără adâncime. Aşa este filmul, la fel şi fondul sonor creat de Adrian Enescu (culmea, altă persoană din industrie pe care o admin profesional)
Cristi Mărculescu – marculescu.ro
Deci din păcate Kyra Kyralina, cu igrecurile ei cu tot este cam kk. Ratat la modul indiscutabil încă din concepție și insalvabil.
Gloria Sauciuc – Cinemagia
Filmul lui Dan Piţa ne aduce în atenţie, aşadar, o operă clasică, insuficient cunoscută la noi, şi o face în mod onorabil, recreând o lume apusă.
Marcel Prost – Cinemateca
Banuiala mea e ca un actor bun poate juca rau, daca e rau gestionat, pe cand un regizor bun nu poate regiza decat bine sau deloc.
Am iesit trist din sala.
Am iesit trist din sala.
Dragoş Marin – Film Reporter
Nimeni nu știe să facă film de epocă în România (poate Jude și Puiu mă vor contrazice), și mai e și scump pe deasupra, dar CNC-ul găsește totuși bani să finanțeze astfel de proiecte vanitoase și goale pe dinăuntru
Ioana Raluca Popescu – Edge and Back
“Kyra Kyralina”… nu stiu cum, nu stiu de ce dar vroiam sa fie un film bun. Socoteala mea de-acasa cu ce s-a intamplat aseara la Cinema Elvira Popescu mi-a demonstrat inca odata ca aroganta si neputinta merg brat la brat si dintr-o poveste superba s-a ales praful.
Ionuţ Mareş – Ziarul Metropolis
Adaptare a celebrei nuvele a lui Panait Istrati, „Kyra Kyralina” este reconfirmarea epuizării ca regizor a lui Dan Piţa, în pofida insistenţei sale de a dovedi contrariul. Un film livresc, fără suflu şi departe de a reda pasiunile ucigătoare care domină povestea din sursa literară de inspiraţie.